Att ha er som läsare...

Vad ska man säga?
Att ha er som läsare...är en ynnest helt enkelt.
Tack för fina ord och tips.
Både här och via mail.

När jag tog mig en funderartur,
så såg jag det trasiga staketet.
Ett sånt som inte håller något inne eller ute.
För överallt fanns stora hål att slinka igenom.
Tycker om symboliken i det.

För själsligen så tror jag på öppenheten.
Att dom där hålen behövs,
för att hålla själen levande och föränderlig.
Det är inte meningen att vi ska stänga saker inne.
Inte det som gör ont eller skaver.

För mig,
 är det banne mig hedrande att ni vill läsa det jag skriver.
För det är ju tungt ibland, och kanske svårt att förstå.
Men ändå så är ni här.
Det är fint.

Gunilla! Stort tack och en kram!

Nu ska jag ut i kvällssolen.
Och bara andas in den en stund.

Kram Hannis

Ps. Anna.S, tack för all feedback!
Ibland känner jag mig så tjatig...
Men efter en lång svacka så är inspirationen
till att skriva större igen.

Förstår att sommaren varit tuff!
Hoppas att det vänder nu.
Man behöver sin "vardag"

Tycker det är så härligt med dig och kattkillen.
Det känns som att ni blivit ett team.
Precis som det ska vara.
Härligt att han kan ha sele på sig!
Det är ju otroligt bra för en sån liten.

Har du något tips på bra guldfärg?
Har också en spegel som ska göras om,
men jag hittar ingen guldfärg...
Låter som att det blir snyggt med gråsilvrigt!

Kramen!



3 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Säger bara tack för din fina inspiration! Ha en mjuk kväll Kram Pernilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är fint att få läsa dina kloka ord, du fina människa.
Kram,
Regina

Bakom dörr nr. 11 sa...

Tack för att du delar med dig av dina underbara texter,
älskar sättet du skriver på. Fortsätt så !!
Kram Pia